Stel een vraag
Dankuwel, we zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden
Vragen in Algemeen
IS EEN PRODUCT NOG OP VOORRAAD?
Geplaatst : nov 7, 2014
in
Algemeen
Van onze seizoenscollecties kan de voorraad op een gegeven moment beperkt zijn. Het is dus mogelijk dat het product van jouw keuze uitverkocht is (tijdens het seizoen). U kunt eventueel contact opnemen met onze medewerkers om te informeren of het artikel nog wel op voorraad is.
HOE WORDEN PRIJZEN WEERGEGEVEN OP 4LIFECOMFORT.NL?
Geplaatst : nov 7, 2014
in
Algemeen
De bij de producten genoemde prijzen zijn in euro’s en inclusief BTW. Verzendkosten zijn niet bij de genoemde prijzen inbegrepen. Voordat je aankoop bij ons definitief is, zul je eerst de totaalprijs van je aankoop, inclusief verzendkosten, zien in een overzicht in jouw winkelwagen. De verzendkosten hebben verschillende bedragen per product. Dit tarief geldt alleen voor verzendingen binnen Nederland en exclusief de waddeneilanden.
WAAR VIND IK INFORMATIE OVER 4 LIFE COMFORT PRODUCTEN?
Geplaatst : nov 7, 2014
in
Algemeen
Informatie over de product vindt u bij het product. Wilt u meer informatie neem dan contact met onze medewerkers op, of bezoek de showroom en laat u informeren.
RETOURNEREN EN SERVICE?
Geplaatst : nov 7, 2014
in
Algemeen
Wilt u om wat voor een reden dan ook een artikel aan 4lifecomfort.nl retour sturen. Neem dan contact op met onze medewerkers. Bel 06-31979346/06-31979263 of mail naar info@4lifecomfort.nl. en wij helpen u bij de afwikkeling hiervan.
HEBBEN JULLIE OOK EEN SHOWROOM OF EEN WINKEL WAAR IK LANGS KAN KOMEN?
Geplaatst : nov 7, 2014
in
Algemeen
Jazeker, in onze showroom in Amersfoort, Kosmonaut 18, staan diverse artikelen en modellen opgesteld. U kunt hier onze producten bekijken, testen en indien op voorraad uw aankoop direct meenemen. De actuele openingstijden zijn maandag tot en met vrijdag van 8-16:30 uur en zaterdag van 8-16 uur.